marți, 25 septembrie 2012

Visul unei iubiri

Sunt prinsa in lacasul fricii
Si iara plang nestapanit
O clipa imi tes iar intrigi
Si iar imi spun ca te-am iubit.
De ce e atat de tematoare iara
Inima mea este de neanteles,
Doresc sa-i alin din nou durerea
Si iubirea ce o simte mai ales.
Neantelese sunt lacrimile mele
Si chiar durerea ce o simt in piept.
De ce ma tangui printre stele,
Si mai ales cu luna martor drept.
As vrea sa trec in nefiinta
Asa m-as intalni cu tine,
Si nu as mai avea regrete, nici constiinta,
Si te-as iubi fara de stiinta
Pierduta-n bratele ce ma-nconjoara
O calda imbratisare, de la un fost iubit,
Pe care niciodata nu l-am dat uitarii,
Pe care toata viata eu l-am tot iubit.
Traiesc in asta lume, avand mii de regrete
O melodie calda incerc sa-mi amintesc,
O amintire pastrez in suflet calda,
Si tot imi spun mereu ca te iubesc.
Am iubit, iubesc si voi iubi,
O! Sentimentul asta nu moare niciodata,
Imi umple inima din piept
Si voi iubi intreaga viata toata.

Un comentariu: