miercuri, 19 septembrie 2012

Mi-e dor

In asta seara iar mi-e dor de tine
Ma uit cu intristare la frunze care cad,
Ma simt neputinciosa si lacrimile uda
Un obraz vesnic umed de lacrimile curse.
Imi cer iertare tie
Ca te-am facut sa uiti
O lacrima pustie
In ochii tai tacuti.
O clipa de visare
Un cant ce sufletul iar canta,
O clipa de uitare
Si inima-mi inunda.
Mi-e dor de tine iar in asta seara
Caldura verii a pierit de mult
O noapte intunecoasa este iara,
Si toamna iara a venit tumult
Imi cer iertare, dar mi-e dor din nou
O clipa vreau la pieptul meu sa strang
Un vis ce-mi umple inima
Cu amintirea-i veche
Simt iara mii de sentimente
Ce bat far-de incetare la poarta sufletului meu
O avalansa mare, chiar razbunatoare
Un firicel mai tine usa-nchisa.
Sa le deschid azi oare? Sa le fac ferice?
In asta seara iar mi-e dor de tine
Caldura verii a apus de mult
Mi-e dor si asta imi este suferinta
Nici cand nu voi mai repeta dorinta
Mi-e dor de tine in asta seara....iara

Un comentariu:

  1. Si mie "mi-e dor"...
    Minunat de cuprinzatoare versuri,
    nostalgice si triste inmuiate-n iubire.

    RăspundețiȘtergere