marți, 25 septembrie 2012

Te astept

Imi amintesc in zilele de vara
Cand ne-ntalneam din intamplare
Si eu in bratele tale iara
Ma ghemuiam si ma topeam incet
De ce a trebuit sa pleci asa devreme?
De ce nu ai ramas un pic mai mult
Eu iara sufar si inima mea geme
Si-mi amintesc cu drag de un sarut.
Chiar daca ai plecat din viata
Eu tot alaturi o sa-ti stau pe veci
Si lacrimile toate o sa le sterg pe fata
Si te voi strange cu bratele-mi reci.
O clipa am auzit iar cantul
Pe care cu chitara tu-il cantai,
Si inima mea a zburat ca vantul
In cel trecut pe care il visai.
Incerc sa traiesc iara fara de tine
Dar este cumplit de greu,
Emotii multe si gandul care vine,
Ma complesesc si iar mi-e greu mereu.
As vrea sa vina iara primavara
Asa astept mereu ca poate-nvii
Sunt sincera si chiar si vara,
Eu le iubesc si astept mereu sa vi.
Si noaptea se coboara iar incet
Si lumea toata se duce sa se culce,
Iar eu suspin ca un ascet,
Si sper la o viata cat mai dulce,
Si iar te-astept.

2 comentarii: