marți, 25 septembrie 2012

O clipa

O clipa am inchis iar ochii
Si am visat ca ai murit din nou
O lacrima ce mi-a scaldat iar ochii
Un cald suspin ca un ecou.
Nu vreau sa mori in asta lume
Vreau vesnic langa mine tu sa stai
Ferice noi sa fim alaturi
Sa  ne iubim si singuri iar sa fim
Totul in jur sa piara iute
Doar noi sa rezistam si sa iubim
Sa procreem apoi o alta lume
Mult mai ok, decat a fost aceasta
Sa o cream sa fie mult mai buna
Si sa ne bucuram asa pe fata
Un vis utopic este asta oare?
Tu esti pierdut din lumea asta mare
Si doar aminte imi aduc de tine
Incet, te pierd in amintirea veche
Oare ce fata aveai tu oare?
Si te-am uitat, asa cum aratai
O vaga amintire a unor sentimente
Atat a mai ramas in inima si stai
Si lacrima pierduta printre pietre.
A mai ramas si piatra rece
Ce peste mormant s-a pus
Cine stie cati ani vor trece
Si voi urma si eu acolo sus.


Un comentariu:

  1. Of unnie, asa trist ca ma ia cu plansul...
    toti avem un inceput si un sfarsit si toti am ingropat pe cineva prea devreme, te pup:X

    RăspundețiȘtergere