miercuri, 19 septembrie 2012

De ce!!!!

De ce mereu scriu versuri asa triste
De ce simt sufletul ca plange de fiecare data
Eu vreau sa scriu o poezie
Dar inima din piept nu vrea sa stie
Alt sentiment decat despre iubire.
Cand scriu o poezie, mereu imi plang de mila
Prima iubire imi sare iar din piept
Aducandu-mi aminte, de primii ei fiori
De prima ei durere de dragoste desarta.
De ce mereu imi plang de mila?
De ce  lacrimi imi curg ades
De ce incerc sa las sa zboare iara
Aceste sentimente far-de inteles.
Sunt clipe cand durerea
Este stapana vietii
Si lacrimile ies mereu neantrebate
As vrea sa umplu fantana vietii
Si ele sa sece fara sens
O clipa sa uit nemurirea
Si sa traiesc intens
Ultimile clipe nemarginirea
Si visele-mi uitate mai ales.
Si am ajuns din nou la capatul fatidic
O umbra de iubire, un iubit din umbra
Voi incerca-voi ceva foarte idilic
O dragoste cu iz usor de ambra
O ceasca de ceai uitata
O dragoste pierduta intr-o toamna



Un comentariu:

  1. PAi daca nu poezie de dragoste unnie...atunci de ce? ;)) Glumesc, dar cred ca iubirea e sentimentul care inspira cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere