miercuri, 19 septembrie 2012

Din nou

Cerneala nu s-a uscat inca
Si lacrimi imi curg fara-ncetare
O durere crunta,adanca
In inima imi e destul de tare.
O....sunt o neanteleasa in asta lume,
O pierde-vara far-de inteles
O inima ce spune niste glume,
O lacrima pierduta mai ales.
Hei,iubite, da piatra intr-o parte
Si iesi din recele mormant,
O clipa care ne desparte
Si un puternic juramant.
Te-am iubit,te iubesc si te voi iubi mereu
Nu ma gandesc de loc la consecinte.
Vreau sa fi vesnic doar al meu,
In mintea mea sunt doar niste dorinte.
Dar pentru mine tu esti plecat pe veci,
Iar inima mea plange cu lacrimile reci.
Mi-as fi dorit iubirea
O ultima caldura pentru un suflet mort
Dar asta a fost menirea
In pieptu-mi iubirea sa iti port.
Si trece-voi curand in nefiinta
Si asta este iar adevarat,
Ar fi si ultima dorinta
Sa merg in bratele tale neaparat.
Sa-mi culc obrazul palid
Pe pieptu-ti lat,si sa aud din nou.
Sa aud cum bate, o inima.
O inima de iubit barbat

2 comentarii:

  1. Vai unnie, e superba... Doamne ce faina e, asta imi place tare rau:)) Dar e asa trista...

    RăspundețiȘtergere
  2. super poezia unnie :X mai scrie, k sa mai citim :D (Flory)

    RăspundețiȘtergere