joi, 18 iulie 2013

Sa nu-mi zambesti

Te rog sa nu-mi zambesti.
Nu ma face sa ma pierd din nou in ochii tai
Nu ma face sa ezit din nou.
Iubirea noastra...iubirea noastra,
      S-a stins, s-a terminat.
      Si azi inima mea tremura.
Tremura cand iti aude glasul,
Cand adie vantul si aduce o raza de soare
         Dintre nori.
Azi sunt singura sau poate nu.
Toata fiinta mea isi aduce aminte de tine.
       De degetele tremurande,
Care imi rasfirau pletele lungi.
De ochii tai care ma priveau adanc,
De tremurul inimii mele cand erai langa mine.
Cand ai plecat, nu te-ai uitat inapoi,
Cand ai plecat nu ai ezitat deloc,
Doar pasii tai erau plini de tristete,
             De dor.
Parca asteptai ca eu sa fug la tine,
            Sa te rog.
Dar.... asta a fost candva.
Am privit spatele tau cu ochii plini de lacrimi.
             Muta.
Nu am putut sa fac nici o miscare,
            Sa te retin.
Inima mea striga cu glasul mut,
          "Nu pleca".
Genunchii nu m-au mai tinut
Si am cazut in balta ce ploaia o formase.
Chiar daca apa era rece si m-a trezit,
Nu am putut sa strig,
          "Nu pleca".
Apoi un timp am asteptat,
            Sa vii.
Priveam in lungul strazii,
 Cu speranta si cu dor.
Apoi incet m-am indreptat
            Spre casa.
Atunci m-am gandit,
      Ca asta a fost tot.

2 comentarii:

  1. in fata scrierelor tale ..eu mereu ma voi pierde de emotie...iar comentariile mele mi s-ar parea bolovani lovind pamantul....frumoasa si aceasta poezie!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos si foarte trist in acelasi timp...

    RăspundețiȘtergere