luni, 15 iulie 2013

Iubire????

Ce este iubirea? Eterna intrebare la care pana acum s-au dat diverse raspunsuri. Niciunul na m-a multumit. Am ajuns la varsta pe care o am si intrebarea asta inca nu si-a gasit raspunsul. Oare este doar un moment in care hormonii umbla nauci prin noi, cauzand diverse trairi? Oare ceea ce simtim atunci putem numi dragoste? Dupa mine nu. O sa ziceti ca sunt o frustrata a sortii. Poate ca aveti dreptate. Niciodata nu mi-am pierdut mintea, ca sa zic asa. Mereu am fost constienta. In filme se spune ca te pierzi, ca nu mai judeci din cauza iubirii. Ha? Care iubire? Nu exista, nu a existat si nu va exista. Iaca asa am dedus eu. Dorinta. Da dorinta exista. Cand spui te doresc, am nevoie de tine, mi-a fost dor, astea sunt rezultatele hormonilor. Deci sa tragem linie si sa ne gandim. Iubirea=dorinta=necesitate=hormoni. Gata simplu si la obiect. E adevarat ca simtim cate o data ceva ca un foc ce arde in pieptul nostru, dar si asta este controlat tot de hormoni. Batui-ar vina. Incerc sa ma fac sa cred ca exista sentimente, ca inima ar putea iubi. Eronat!!!! Suntem niste fiinte hormonale. Condusi de hormoni. Cand toate dorintele ti se implinesc, te simti satisfacut, obosit si totusi multumit ca hormonii ti s-au linistit ( o perioada). Si totusi: "Ce-i iubirea???" Habar nu am. Nu am ajuns niciodata sa o cunosc si din cauza asta sunt atat de acra si de neancrezatoare.....

Un comentariu:

  1. himmm, exista definitii pentru iubire. multe. pentru ca fiecare iubeste intr-un anume fel. o iubire poate fi si atunci cand ai in fata o inghetata cu muuuult topping de ciocolata. cred ca iubirea este dincolo de dorinta, necesitate, hormoni...

    RăspundețiȘtergere