marți, 23 iulie 2013

Nu pot!!!!

Azi numar firele de nisip de pe talpile-mi goale
1,2,3. Ma pierd in numarul lor.
Ma gandesc ca sunt clipele vietii
Si numar 1,2,3 in continuare.
Adie un vant placut, dar nisipul e ud
Si nu poate fi suflat usor.
        Nu zboara.
Timpul se scurge ireversibil.
         Zboara.
O clipa a fugit din rand
Si am pierdut numarul lor.
O iau de la inceput, 1,2,3.
Ce trist se aude cand eu numar.
         Fara ecou.
Imi ceri sa uit tot ce a fost cu noi,
Imi ceri sa-ncep o noua viata cu noi doi.
        Nu pot uita, ce n-am uitat,
        Nu pot ierta ce n-am iertat,
        Nu pot iubi ce n-am iubit,
        Nu pot trai ce n-am trait.
Imi sterg o lacrima uscata,
Si-mi sterg si amintirea de mult uitata.
Si maine va veni din nou
Si iar voi numara nisipul gol

10 comentarii:

  1. Atat de trist, unnie... e frumos si trist si dureros. Nisipul gol...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dongsaeng iti multumesc ca ai trecut pe la mine. Mi-e dor de mare, de nisip si soare

      Ștergere
  2. ,,Nu pot!!!! " ........ihmmm ba poti :))) ...sa scrii foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ca m-ai citit. Te mai astept

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea cit sunt de frumoase versurile triste intradevar dar atit de adevarate cite odata multumesc imi plac mult te pup iubita mea cu drag ANTONIA !....

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-ai luat-o inainte cu dorul de mare. dar trebuie sa ne inveselim putin :-) te trimit la mare: http://www.youtube.com/watch?v=rtx1RU4MdnA

    RăspundețiȘtergere