marți, 13 noiembrie 2012

Te chem

Simt cum din inima-mi fierbinte
Un strop de lava se strecoara-ncet
Si-mi umple iar imaginea-ti clara
Si te zaresc cand esti absent.
Ma doare iar absenta ta, atroce
O rana mi-a facut mereu in piept,
As vrea din nou sa vii incoace
Si sa-mi alini si focul ce e in drept.
Dar tu esti azi in alte plaiuri
Si o rece lespede, te tine
Nu poti veni, chiar de te cheama
Dorinta, inima-mi fierbinte.
Si sub recea piatra este
Si tineretea ce o plang in van
Si dragostea si clipa vietii
Ce n-am trait deloc in an.
O clipa as fi vrut din nou
Sa te revad si sa-ti simt iubirea
Si-mbratisarea...iesi din recele cavou.
Tu vino! Te chem. Te strig.
Ma auzi tu oare? Eu te chem.
Sa dormi in bratele-mi ce goale
Se-ntind spre tine iar incet
Tanjesc dupa caldura mainii tale
Si dupa buzele-ti fierbinti
Eu sper ca-n alta lume poate
Am sa traiesc iubirea ce in asta
Imi fuse interzisa. Si totusi...eu te chem

4 comentarii: