vineri, 17 august 2012

Ca ma iubesti!!!

In miezul noptii, m-am trezit cu inima batanda
Un glas de nu stiu unde, imi rasuna in minte
Infricosata si totusi blanda
Ascultam si imi spuneam ades, iubite
Ca este timpul sa mai spun niste cuvinte.

Nu stiu de ce inca simteam cum mana ta iubite.
Ma strangea si iar ma mangaia,
Iar eu ma cuibaream timida intre cripte,
La pieptu-ti tanar, la care ma strangeai ades,
Dandu-mi mereu de inteles,
Ca dragostea este prezenta intre noi
Si ca-i facuta din noi doi.

Inca iti simt suflarea calda-n fata,
Atunci cand ma strangeai in brate.
Doreai atat de mult sa-mi spui,
Cuvinte calde, soapte sa le atarni in cui.
E inutil sa-mi spui ca ma iubesti
O simt mereu cu fiinta-mi toata.
O Cerule, de acolo de sus privesti,
Cum dragostea e ca o roata.

Si simt din nou cum fiinta mea vibreaza
Cand ma atingi si iar ma strangi in brate.
Nespusele cuvinte toate,
Ti le citesc in ochii calzi ce-noate,
In lacrimi atunci cand ma privesti,
Si toata fiinta ta imi spune" Te iubesc"
Si inima imi bate din ce in ce mai tare
E timpul sa ma cuibaresc
Cand iara-mi spui ca ma iubesti...in mare.


2 comentarii: