duminică, 5 august 2012

Adio

Sa spun adio iubirii ce n-a fost vreodata
Sa spun adio unei vieti pe care n-am trait-o niciodata
Sa-nchid ochii pentru a visa, din nou
S-ascult cum ciripeste o vrabie in ou.
Iubirea, oare exista undeva?
Nu stiu, nu am gasit-o nici aievea.
O lacrima fierbinte ce curge dintr-un rau,
O lacrima ce umple o eterna mare,
Asta-i iubirea,asta-i chemare?
Intunecate paduri si mult prea dese
Lasa in urma lor iubiri imense.
Am oare puterea de a ma impotrivi  iubirii?
Chiar imi doresc sa sufar?
Iubirea doare, te seaca, te usuca.
Incet te stoarce de vlaga, de putere.
Cu ochii inchisi am sa spun adio,
O viata am avut si n-am stiut trai-o
 Si las destinul sa-mi decida viata
E un fir subtire doar de ata.
Sa spun adio.....

2 comentarii:

  1. Să spui adio suferinţei unnie, sunt minunate vesurile, mă regăsesc pe ici pe colo.
    "Sa-nchid ochii pentru a visa, din nou
    S-ascult cum ciripeste o vrabie in ou."- pur şi simplu magice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pot sa-ti spun decat ca iti multumesc. Poezia mea este umila in comparatie cu a ta.Ai inceput sa scrii minunat Mereu ma surprinzi placut.

      Ștergere