joi, 9 mai 2013

Si ai plecat

        Am intors capul
    Si am privit in urma
Am privit spatele tau care se- ndeparta.
    In urma ta era inima mea
       Alerga nebuna.
   Un gol imens am simtit,
In locul unde inima mea ar fi trebuit sa fie.
      Daca aveam curaj...
   As fi fugit si eu in urma ta
Calcand pe urmele pasilor tai
        Cu curaj.
Dar am privit doar cum te-ndepartai
   Cum imi luai inima cu tine
   Fara urme de regrete,
Fara urme de sentimente.
Nepasarea doare cateodata
       Mult prea tare.
De ce imi curg lacrimi  pe obraji,
Cand vad spatele tau pierzandu-se in zare?
De ce ma chinui sa-nteleg,... de ce....
       De ce ma doare?
 In linistea care s-a asternut
Dupa ce pasii tai au trecut in treacat
   Un vag ecou rasuna-ncet
E glasul inimii mele care alearga-n noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu