marți, 26 martie 2013

In noapte

Se aude trist in noapte
Un cantec de vioara
Se aude pan-la ceruri
Si pan-la stele mii.
Se tanguie vioara
Si imi aduce aminte
De tinereti pierdute
De fericiri trecute.
Un cant duios si trist se pare
Vioara scoate ades
Un cant frumos si cald
Si chiar de ne-anteles
Cum poate fi atat de trist un cantec?
Cum poate rezona cu mii si mii de inimi?
In noapte stralucesc ca stelele pe cer,
Inimi nevazute, dar care bat in piept.
Chiar nu vreau nemurirea
Chiar nu-mi doresc sa fiu
O mica stea pe cerul si-asa de plin de ele.
Nu vreau sa-nsemn nimic,
Eu vreau doar ca sa fiu.
O vesnica necunoscuta, pe-un cer incarcat de stele,
Vreau doar sa am iubirea-ti si zambetul tau cald
Si-mbratisarea-ti ferma si ultimul tau glas.
S-aud din nou in noapte, cum imi soptesti mereu,
Ca ma iubesti iar vesnic, e chiar atat de greu?
Si te-am iubit, iubite, si te iubesc si acum,
Chiar daca-n noapte se-aude un trist cant de vioara
Ce parca vrea sa moara .....iara

6 comentarii:

  1. multumim ca imparti cu noi gandurile tale! frumossss ,,Eu vreau doar ca sa fiu.
    O vesnica necunoscuta, pe-un cer incarcat de stele," nu vei fi niciodata o necunoscuta..................nu stiu sa pun un smile cu inima mareeee

    RăspundețiȘtergere
  2. Dureros de frumos,,,Unde ai fost pina acum de n-am stiut sa vin aici sa'pling'!.asa este ,,, tinereti pierdute, fericiri trecute!!noaptea suntem mai sensibili la tot ce vine peste noi din urma.frumos le-ai asternut aici si pentru asta iti multumesc !!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de apreciere. Iti raman indatorata. Ma bucur ca ma citesti.

      Ștergere
  3. de unde atata tristete? de ce sufletele noastre poarta deseori greutati prea mari? anonimi, mergem pe strada, zambim, o gramada de automatisme ne mascheaza nazuintele... si dupa colt, singuri, ne stergem lacrima...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce cuvinte. Atat de profunde. Iti multumesc ca m-ai citit. Sufletul meu este plin de regrete si sufar ca nu am facut nimic in privinta asta.

      Ștergere