duminică, 24 martie 2013

Imi spui adio?......

Cu degetele-ti reci
Mi-ai sters lacrimile sarate de pe obraji,
De pe obrajii fierbinti.
O ameteala m-a cuprins atunci,
Atunci cand degetele tale reci,
Imi mangaiau obrazul firbinte.
Nu stiu ce reactie, ce alchimie a produs
Atingerea degetelor tale reci,
Dar inima mea a explodat in mii de cioburi.
Cioburi fierbinti, ce s-au revarsat,
Ca lava fierbinte a unui vulcan.
Dar degetele tale reci, au transformat-o
In mii de pietre. Si inca o data
Inima mea a impietrit si s-a risipit in mii de drumuri.
Si mi-am pierdut inima care
La atingerea mainilor tale reci...a impietrit,
Fara putinta revenirii la normal.
Doar sarutul tau, poate sa faca piatra
Sa se miste, doar imbratisarea ta
Poate sa miste muntii de piatra ai inimii mele.
Dar ai plecat, fara sa spui un cuvant
Fara sa te uiti inapoi, fara regrete,
Cu constiinta impacata ca ai facut pentru mine,
Tot ce se putea face, mi-ai impietrit inima,
Cu bagheta magica a mainilor tale,
Si ai plecat fara sa-ti pese de ce-ai lasat in urma ta.
Mainile tale reci, pline de magie, au terminat,
Ce tu nu mi-ai spus niciodata, doar am simtit,
Ca-ti luai adio........

Un comentariu:

  1. inima mea a explodat in mii de cioburi.... frumos spus ....se poate intampla oricand...din miii de motive.......foarte frumoasa poezia! multumesc!

    RăspundețiȘtergere