joi, 28 februarie 2013

Reminiscente


Un fluturat usor de gene,
Sufletul mi-a incalzit,
Trezind la viata
O inima impietrita fara de fata.
Nu mai credeam, nu mai speram
Sa fie, un foc de agitat iubirea
O ingropasem adanc intr-un neant
Si o acopeream mereu cu frunze,
Cu frunzele uitarii de margean.
Dar ochii aceia asa d-angelici
Cu sclipiri de valuri inspumate
Ma cautau si incercau idilici
Sa-mi dea din nou o dragoste curata.
Si ce fiori imi strabateau iar trupul
Si cat de mult doream imbratisarea,
Simt si acum furnicile cum zboara
Si nu se potolesc  ferit-a sfantul.
Inca imi plac fiorii astia multi din mine.
Imi trezesc din vechile-amintiri,
Cand eram doar o copila,
Ce mult as vrea sa mai fiu iar.
Si toate astea vin din nou la mine
Cauza fiind un fluturat usor de gene….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu