marți, 29 mai 2012

Lui!!!

Sunt langa tine,
Esti langa mine.
Ne privim ochi in ochi.
Ma pierd in abisul ochilor tai,
Tu in ai mei.
Te-am visat, te-am dorit
In umbra noptii,
Dar dimineata a risipit
Visul fierbinte al noptii.
Te-am dorit, te-am visat
Erai langa mine.
Si umbrele negre ale noptii
Au disparut fara urme.
Mi-am pus sufletul pe tava ta de argint,
Mi-am pus dorintele la loc de alint.
Mi-am spus incet ca te iubesc,
Si apoi intregii lumi...firesc.
In clipele cu soare mult
Imi doresc
Ca visele ce noaptea vin,
Sa-mi implinesc.
Singuratatea-mi sa fie alint
Iubirea sa-mi fie destin.
 Imbratisarea ta calda
Sa-i dea sufletului meu pace, intr-un festin.
Si clipele cand sunt cu tine,
Sa fie nesfarsite, pline.
Si noptile cand este luna plina,
Sa le transform in zile fara vina.
O! Ceruri, ce mi-ati dat iubirea,
Ce vreti sa faceti acum din mine?
Sa fie oare asta menirea?
Sa sufar cot la cot cu omenirea?
Sa-mi se scurga tot sangele din mine,
PENTRU TINE?

3 comentarii:

  1. Frumoase şi melancolice versuri, care picează parcă un văl cu incertitudini în ale iubirii. Felicitări unnie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte frumoasa poezia! m-a trimis in butoiul cu melancolie!

      Ștergere